Kako da lako transportujete izložbeni materijal na Beogradski sajam?

Kako da lako transportujete izložbeni materijal na Beogradski sajam?

Volite li sajmove? Svu tu vrevu, šarenilo, energiju…
Ukoliko se na sajmu nalazite samo u svojstvu posetioca videćete samo svetliju stranu medalje.
Izlagači pak ulažu dosta truda u svoj savršen nastup na jednoj od brojnih sajamskih manifestacija na Beogradskom sajmu.

Beogradski sajam je još uvek neprevaziđen vid marketinga

Marketing je jedna od poslovnih oblasti koja se menja veoma brzo.
Reklama se preselila sa televizije i radija na Internet.
I ne samo da se preselila, pronalazi stalno nove, sve sofisticiranije kanale plasiranja..
Uprkos svemu, sajmovi nisu izgubili svoje mesto u poslovnom svetu.
Prezentacija poslovanja na sajmu je mnogo više od marketinga.

Sajmovi su jedinstven oblik marketinškog delovanja gde se fizički srećemo sa predmetom svog interesovanja.

Uzmimo za primer sajam automobila: Sve što možete videti u bilo kom obliku reklame na medijima ne ostavlja takav utisak kao prilika da sednete u automobil koji vam se dopada a možda i da ga provozate.
Isto je i sa sajmom nameštaja. Na sajmu kozmetike imate priliku da isprobate različite preparate, dobijete savete od stručnjaka i još mnogo toga.
Prosto možete da pomirišete i osetite sve što se nudi. Sajam hrane nudi rapsodiju ukusa za svačija nepca.
Osim prezentacije proizvoda potrošačima, sajmovi su mesta na kojima se ostvaruju novi poslovni kontakti, sklapaju poslovi i odmeravaju snage u određenoj poslovnoj oblasti..
Sajam je događaj koji će vam pomoći da shvatite koja je tačno vaša pozicija u specifičnoj oblasti kojom se bavite.
Tu ćete kupiti nove ideje za unapređenje poslovanja.
Svako ko nešto znači u jednoj oblasti bilo da je u pitanju pisac, proizvođač sofa ili poljoprivrednih mašina, treba i mora da bude prisutan kao izlagač na sajmu

Organizacija izlaganja na sajmu je veliki i težak posao

Obični posetilac sajma, bez obzira da li odlazi da uzme potpis od omiljenog pisca ili da se prošeta i fotografiše pored automobila svojih snova, vidi samo sjaj štandova, onda kada je sve pripremljeno, našminkano i gotovo.

Iza sajamskog sjaja stoji ogroman rad koji počinje idejom za izgled štanda, organizacionim poslovima i najzad postavljanjem sajamskog štanda.

Ukoliko ste izlagač samo vi znate koliko ste rada, truda a i novca uložili kako biste, u tih nekoliko dana na Beogradskom sajmu , posao predstavili u najboljem svetlu. Kada je sve već gotovo i reklamni materijal i vizitkarte i pokloni za posetioce, suočićete se sa najtežim delom posla.

Prevoz izložbenog materijala do Beogradskog sajma

Na Beogradski sajam treba da prevezete sve od materijala za izradu štanda, lepkova, gipsanih pregrada, reklamne panoe, itisone, pultove i najzad robu koju izlažete. Za sajam stomatologije potrebno je prevesti stomatološku stolicu.
Firme koje izlažu na sajmu nameštaja transportuju teške komade nameštaja na sajam.
Čak i kada izlažete nešto što nije opipljivo, recimo, turističke aranžmane na sajmu turizma, još uvek imate dosta toga što treba da se otpremi do beogradskog sajma.
Vi ste već toliko toga uradili za svoj biznis. Uložili ste sve svoje potencijale da biste od svog posla napravili proizvod vredan izlaganja na Beogradskom sajmu.
I baš zato što ste uspešni zaslužujete da brigu oko prevoza reklamnog materijala, opreme za štand i samih proizvoda koji se izlažu prepustite profesionalcima.
Alisa, agencija za selidbe ima sve vrste transportnih vozila i rado će vam izaći u susret.
Nama prepustite brigu oko transporta a vi se fokusirate na svoj savršen nastup na Beogradskom sajmu.

Pozovite nas telefonom na broj 066/128-128