Skladištenje stvari

Skladištenje stvari

Skladištenje stvari tokom selidbe može smanjiti deo stresa koji je povezan sa preseljenjem. Česte su situacije, da ljudi koji se sele moraju da privremeno nađu skladište za svoje stvari. To se dešava na primer, ako vaš novi dom nije potpuno spreman, a morate da napustite svoj sadašnji dom. Kada morate da se iselite u kratkom vremenskom periodu skladištenje stvari je neophodno. Dakle, skladištenje stvari može pomoći u ublažavanju stresa zbog selidbe. Kada se selite, postoji nekoliko različitih rešenja za privremeno skladištenje. Provetite cenu i pogodnost svake opcije koja vam je dostupna da biste doneli odluku.
Velika prednost je naravno ako imate sopstveni prostor gde ćete skladištiti stvari. Ali ukoliko nemate tu opciju, Alisa selidbe će vam pomoći. Jedna od naših usluga je da u našem prostoru možete ostaviti stvari. Naša ekipa će vam pomoći oko transporta i kamionom ili kombijem prevesti stvari. Kada se stvore uslovi da preuzmete svoje predmete, mi ćemo ih dovesti do vaše nove lokacije. Skladištenje je idealno ako imate stvari koje treba da zadržite dok se ne preselite, a nemate sopstveno vozilo da ih sami odnesete. Sve vaše stvari koje poverite nama na čuvanje su bezbedne i mogu ostati onoliko koliko je potrebno.

Skladištenje robe i stvari

Skladištenje robe i stvari postaje sve popularniji vid usluga koje pružaju agencije za selidbe. Ova usluga nije samo namenjena ljudima koji se sele. Ukoliko ste u procesu renoviranja kuće, stana ili pak poslovnog prostora Alisa selidbe su tu. Nudimo povoljnu uslugu skladištenja robe i stvari u našim magacinima. Budite potpuno sigurni da ćemo maksimalno zaštiti sve što nam poverite na čuvanje. Magacinski prostor je čist i suv i možete ga vremenski koristiti upravo onoliko koliko je vama potrebno.

Kao što smo napomenuli naš prostor mogu da koriste i firme jer ispunjava zahteve i standarde za odlaganje robe. Ukoliko je potrebno dodatno zaštiti robu ili popakovati je adekvatno naš tim vam može pomoći.

 Bezbedno skladištimo belu tehniku, garderobu, tehničku robu, nameštaj… Svesni smo da renoviranje nekada duže traje i da majstori probijaju rokove. Zato budite bezbedni jer nećemo praviti problem ako je potrebno produžiti rok skladištenja. Skladište je maksimalno obezbeđeno tako da možete biti sigurni da su vam stvari na sigurnom. U gradu kao što je Beograd, veliki je problem naći slobodno parking mesto, a kamoli rešenje za skladištenje. Zato vam nudimo adekvatno skladište i prevoz do njega sa uslugom utovara i istovara. Naša ekipa je brza, profesionalna i odgovorna. Vaše je samo da nas pozovete i dogovorimo sve detalje.

Usluge skladištenja stvari

Usluge skladištenja stvari i robe su sastavni deo našeg posla. Naše prostorije su izuzetno dobro zaštićene i poštujemo svaki vremenski rok koji vam odgovara. Vaše stvari kod nas mogu da budu skladištene dan, dva, nedelju dana, mesec dana, dakle kako se vi uklapate. Po potrebi i vašem zahtevu naša ekipa dolazi na željenu adresu. Obezbeđujemo potreban prevoz (kombi ili kamion). Naravno ukoliko niste spakovali stvari i zaštitili adekvatno i tu vrstu usluga možemo pružiti.

Ukoliko ste u fazi selidbe, renoviranja ili preseljavate svoju privatnu firmu morate da iselite i stvari iz starog prostora. Procedura samog skladištenja je krajnje jednostavna. Usluge skladištenja podrazumevaju:

  • Dolazak naših radnika na adresu
  • Pakovanje po potrebi
  • Utovar stvari
  • Kamionski ili kombi prevoz
  • Dovoženje robe u skladišteni prostor
  • Istovar odnosno skladištenje robe
  • Čuvanje, nadzor stvari i robe određeni vremenski period koji je ugovoren

Skladištenje stvari Beograd

Skladištenje stvari u Beogradu je veoma tražena usluga. Beograd je metropola i veliki broj ljudi živi u soliterima. To znači da u slučaju preseljenja nemaju višak prostora gde mogu privremeno skloniti stvari. Skladištenje stvari je potrebno veoma često i kod renoviranja stambenog ili poslovnog prostora. Veliki broj privatnih lica i firmi imaju problem skladištenja robe i stvari prilikom adaptacije stana, kuće, lokala… Ranije su ljudi uglavnom morali da traže ovu vrstu usluge od rođaka, prijatelja, kumova koji imaju višak prostora. To može da bude vrlo neprijatno, ali i teško za organizaciju. Potrebno je sve odneti, transportovati, složiti. Sledeći problem koji može da se javi je neadekvatan prostor, dosta vlage i sl.

 Da ne bi dolazilo do neprijatnosti i narušavanja dobrih odnosa sa prijateljima, rođacima opredelite se za profesionalce. Usluga skladištenje stvari u Beogradu je sveobuhvatna i naš magacinski prostor možete koristiti u neograničenom roku. Prilikom skladištenja napravićemo popisnu listu stvari i predmeta koji se skladište. Dakle, ne morate sve stvari preuzeti odjednom. Organizujte se kako vama odgovara, upravo onim tokom kako teče selidba, renoviranje…

Budite sigurni da smo agencija sa kredibilitetom u Beogradu. Završićemo umesto vas sve stresne i dosadne obaveze koje se tiču pakovanja i transporta.

Cena čuvanja stvari

Cena skladištenja stvari i robe u Beogradu se formira u zavisnosti od više faktora. Cena skladištenja naravno odlučuje da li ćete se i u kojoj meri odlučiti za ovaj vid usluge. Naše cene su transparentne i nema skrivenih troškova. Niz faktora utiču na nju i moramo naglasiti da nema identične selidbe i situacije zbog koje je potrebno skladište. Da bi se cena formirala potrebno je znati koji tip robe se skladišti i koja je količina u pitanju. Naravno cenu određuje i na koji vremenski period želite da koristite naš prostor. Mi uz mogućnost skladištenja pružamo i ostale vrste usluga. Dakle da li je potrebno umesto vas da obezbedimo pakovanje i transport.

Ukoliko je potrebno skladištenje nameštaja većina ljudi nas angažuje i oko montaže i demontaže. Sve stvari koje skladištimo su sve vreme pod nadzorom. Iskoristite naše usluge i oko pakovanja i kompletne logistike. Svesni smo koliko je naporno i stresno samostalno organizovati sve. Dok čekate preseljenje, svoj novi stan, da se završi renoviranje kuće, naš tim vam je dostupan non stop. Informišite se o cenama, sve ćemo detaljno objasniti i formirati najbolju opciju. Doživite promene koje predstoje kao priliku za novi početak. Naš skladišteni prostor ima mogućnost prilagođavanja skladišnih jedinica prema potrebama i količini i vrsti vaše robe.

Selidbe i čuvanje stvari

Selidbe i skladištenje stvari mogu biti poprilično stresne epizode ako ste loši u organizaciji. Svako preseljenje je korak u nepoznato i izazov. Naravno, ma koliko da selidbu npr u novi stan doživimo kao ostvarenje snova, stres je neizbežan. Psiholozi su potvrdili da je dugo iščekivana selidba veliki izvor stresa. Upravo da bi se izbegli ovi nelagodni osećaji postoje profesionalci kojima možete sve prepustiti. Neko će reći ali koliko to košta? Košta nešto više nego da samostalno sve radite, ali i to treba preračunati. Računajte kupovinu kutija, zaštitne folije i prevoz. Da ne pričamo o moljakanju rođaka i koliko njih će doći, a gde je montaža i demontaža nameštaja… Već vas hvata panika dok ovo čitate zar ne?

Naša agencija ima višegodišnje iskustvo i organizuje svaki detalj koji se tiče selidbe. Ukoliko se selite nudimo vam kompletnu uslugu. Od pakovanja do skladištenja. Ono između te dve faze je takođe veliki posao i podrazumeva demontažu, utovar, istovar, zaštitu…

Više ne morate da brinete ukoliko prilikom selidbe nemate gde da ostavite vaš nameštaj ili inventar firme. Nazovite nas u bilo koje doba dana ili noći.