Selidbe iz inostranstva u Srbiju
Selidbe iz inostranstva u Srbiju su nešto specifičnije u odnosu na selidbe unutar teritorije jedne države. Uglavnom se razlikuju samo u dokumentaciji, odnosno papirologiji koju je potrebno pripremiti. Svaka selidba je slična što se tiče organizacije, pakovanja, stresa koji je neizbežan. Najpre se treba upoznati sa kompletnom birokratskom procedurom koja je potrebna. Niko ne želi da na granici ima problema. Svaka selidba oduzima poprilično vremena u organizaciji. Organizaciju jedne selidbe iz inostranstva u Srbiju najbolje je prepustiti profesionalnoj ekipi. Iza njih je mnogo odrađenih selidbi, razumeju se u dokumentaciju i neće biti propusta sa te strane.
Angažovanjem naše kompanije naći ćete način da selidbu obavite uspešno i na vreme. Ljudi koji se doseljavaju u Srbiju su uglavnom ljudi poreklom iz Srbije koji su radni vek proveli u inostranstvu. Kada odu u penziju, oni žele da se trajno nastane u Srbiji, odnosno da se vrate korenima. Veliki broj naših sunarodnika želi da u Srbiju donesu mnoge stvari koje su imali u svojim stanovima. Tako da sele i nameštaj, belu tehniku, garderobu i druge dragocenosti koje su stekli dok su radili. Agencija Alisa selidbe stoji na usluzi oko svih pitanja i nedoumica koje imate a vezane su za selidbe iz inostranstva u Srbiju. Tu smo dakle i što se tiče organizacije selidbe i carinskih formalnosti.
Selidbe iz inostranstva
Selidbe iz inostranstva ne moraju biti komplikovane, stresne i opterećujuće. Ako plan i realizaciju prepustite našoj ekipi, energiju možete usmeriti ka drugim stvarima. Pre svega organizacijom novog života koji vas čeka. Pre nego što krenete sa pakovanjem stvari, pretpostavlja se da ste pronašli novi dom u Srbiji. Ako je to vama potpuno nepoznati prostor i nikad ga niste videli uživo treba ipak neke stvari ispitati. Mislimo pre svega na prilaz, kakva je ulica, da li je prometna, dvosmerna, jednosmerna. Da li se može lako naći parking? Ukoliko je stambena zgrada u pitanju treba znati da li ima teretni lift, kolika je širina stepeništa itd…

Takođe, naš tim poznaje sve birokratske procedure i uputićemo vas u sve carinske propise. Carinski zakoni u Srbiji su jasno definisani i kako se primenjuju u praksi. Ne razlikuju se mnogo od Evropskih carinskih propisa. Svesni smo da je najveći problem savremenog čoveka vreme. Zato smo tu da gomilu poslova obavimo umesto vas. Selidba iz jedne države u drugu je ipak zahtevnija od standardnih gradskih ili međugradskih selidbi. Naše višegodišnje iskustvo će vam sigurno mnogo značiti. Klijenti se uglavnom slažu da im je najstresniji deo kad su selidbe iz inostranstva u pitanju papirologija i dokumentacija. Ukoliko nas angažujete i taj deo posla možete slobodno prepustiti nama.
Međunarodne selidbe
Međunarodne selidbe podrazumevaju selidbe iz Srbije u inostranstvo i obrnuto. Kada su u pitanju ove selidbe još je veća potreba za angažovanjem profesionalne ekipe. Kod nas nema skrivenih troškova, sve je transparentno. Kvalitetna usluga je nešto na čemu ne treba štedeti. Međunarodne selidbe zahtevaju i pripremu dosta dokumenata, poznavanje propisa i procedura. Moramo napomenuti da međunarodne selidbe zahtevaju više vremena i bolju organizaciju. Naša agencija ima višegodišnje iskustvo u organizovanju međunarodnih selidbi.
Selidba u inostranstvo može biti privremena i trajna.
Kod međunarodnih selidbi postoji niz usluga koje vam kao agencija možemo ponuditi:
- Nudimo vam besplatne konsultacije koje se tiču dokumenata koje je potrebno da imate
- Organizaciju prevoza
- Uslugu od vrata do vrata
- Pakovanje stvari koje su u skladu sa carinskim propisima
- Organizujemo i diplomatske selidbe
Ukoliko se selite u inostranstvo sa kućnim ljubimcima, i tu postoji procedura koju treba ispoštovati. Od pasoša za ljubimca, do veterinarskih pregleda. Prevoz i selidba biljaka, umetničkih dela, antikviteta je takođe zakonski regulisano. Pakovanje je jedan od najtežih zadataka tokom međunarodnih selidbi. Ukoliko za to nemate vremena ili niste dovoljno vični i to možemo umesto vas uraditi. Opremljeni smo kutijama i svim zaštitnim materijalom koji su potrebni za adekvatnu zaštitu.
Kako obaviti selidbu iz inostranstva?
Selidba iz inostranstva se ipak malo razlikuje od običnih selidbi. Bar proceduralno, kao i po broju pređenih kilometara. Činjenica je da su selidbe iz inostranstva malo kompleksnije i zahtevnije za organizaciju. Zato se treba i osloniti na iskustvo koje imaju agencije za selidbe i neke stvari prepustiti njima. Najvažnije je dobro sprovesti logistiku. Kada imate dobar plan možete računati da ste pola posla već obavili. U zavisnosti od toga šta treba preseliti iz inostranstva mora se strogo voditi računa o carinskoj proceduri. Postoje dozvole koje se moraju pribaviti, poznavati pravila koja se moraju ispoštovati na granici.
Zato je važno angažovanje uigranog tima, tako ćete uštedeti i vreme i novac. Morate imati u vidu da praktično sve što prenesete mora imati dokumentaciju odnosno mora proći kroz papire. Stvari koje preseljavate možete i osigurati. Dostupni smo vam 24h, dakle u svakom trenutku nas možete pozvati ukoliko imate neku nedoumicu ili problem. Takođe postoji još jedan vid usluge koja može biti od koristi. Ako u prvim danima povratka u Srbiju ne možete odmah ubaciti sve stvari možete se osloniti na nas. Nudimo vam skladišteni prostor na onoliko vremena koliko je vama potrebno. Stvari će biti potpuno bezbedne i zaštićene. Prostor je suv, bez vlage i nema opasnosti od spoljašnjih uticaja.
Selidbe za Srbiju
Selidbe za Srbiju podrazumevaju preseljenje stambenih ili poslovnih prostora iz inostranstva. Nudimo usluge selidbi za Srbiju po najpovoljnijim cenama. Uputićemo vas u to šta vam je potrebno da sakupite od dokumenata. Podrazumeva se da imate pasoš sa važećim datumom. Što se tiče transporta pokućstva, nameštaja, ne bi trebalo da bude većih problema ako su stvari uredno spakovane. To podrazumeva da su uredno popakovane, popisane i propisno zaštićene. Ako preseljavate antikvitete, slike i umetnine značajne vrednosti, postoji drugačija procedura. Potrebna vam je dozvola Ministarstva spoljnih poslova za prenošenje tih stvari.

Nije važno iz koje strane države dolazite u Srbiju. Možete da unesete u zemlju sve strane valute, a na granici ćete popuniti poseban obrazac. Naša agencija vam nudi kompletnu uslugu ukoliko vam je potrebno preseljenje u Srbiju. Najčešći klijenti su kao što smo naveli već, naši ljudi koji se nakon rada u inostranstvu vraćaju nazad. Odnosno, oni koji žele da penzionerske dane provedu u Srbiji.
Selidbe iz inostranstva povoljno
Selidbe iz inostranstva organizujemo po vrlo povoljnim cenama. Vaše je samo da nas pozovete i uslugu prilagođavamo Vašim potrebama. Organizujemo u zavisnosti od količine stvari koje imate kombi prevoz ili prevoz kamionom. Obe vrste prevoza su regulisane međunarodnim propisima. Zato je neophodno i pripremiti carinsku dokumentaciju, odnosno angažovati špediciju. Kada stvari stignu do granice tada carinici urade propratnu carinsku dokumentaciju. Vozilo se potom upućuje u Carinsku ispostavu koja je nadležna za teritoriju grada koji je krajnja destinacija. Vrlo je važno da sve informacije koje su potrebne za neophodnu dokumentaciju sakupite pre nego što proces selidbe počne. Takođe važna je napomena koja se odnosi na merenje težine stvari.

Ta težina prati carinsku dokumentaciju. Verujemo da ovo deluje isuviše komplikovano. Zato ako vas svi ovi papiri zamaraju i nemate dovoljno vremena da se njima bavite, pozovite profesionalce. Usluga je povoljna, nećete se pokajati, zasigurno ćete uvideti da ste uštedeli i na vremenu i novcu. Nudimo dakle, povoljnu cenu i što se tiče pakovanja, montaže i demontaže nameštaja, utovara, istovara i prevoza. Naša ekipa je tu da selidba protekne bez ikakvih problema kao i neželjenih oštećenja stvari. Stvari koje su lomljive, kao i vredne predmete pakujemo u posebne zaštitne folije i papire. Glavni cilj naše agencije je da svaku selidbu uradi temeljno, bezbedno, adekvatno i brzo. Pozovite Alisa selidbe, a Vi se fokusirajte na planove nakon preseljenja.